Pravidla zdvořilosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pravidla zdvořilosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravidla zdvořilosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravidla zdvořilosti koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravidla zdvořilosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravidla zdvořilosti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravidla zdvořilosti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Amor Towles se v románu Pravidla zdvořilosti pokouší o zdánlivě nemožné – očima ženy probouzí dávno zaniklý svět se všemi jeho nepsanými zákony a zásadami, které něžnému pohlaví nedávaly příliš šancí na seberealizaci a úspěch. Období třicátých let minulého století se mu však daří vykreslit s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pravidla zdvořilosti je 333 Kč

Výběr knih autora Amor Towles

Zobrazit všechny knihy autora Amor Towles
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.