Přemyslovci 6: První král

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 360 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přemyslovci 6: První král koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přemyslovci 6: První král koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přemyslovci 6: První král koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přemyslovci 6: První král koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
474 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Přemyslovci 6: První král koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
475 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přemyslovci 6: První král koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Není skladem

Přemyslovci 6: První král koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Výpravný historický román z drsného 11. století vypráví o prvním českém králi Vratislavovi, který pomohl Jindřichu IV. při císařské korunovaci v Římě. Ačkoliv byl Vratislav druhorozený a nastoupil na trůn po bratru Spytihněvovi, stal se mocným panovníkem, vyznal se v říšské i kuriální politice,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přemyslovci 6: První král je 432 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Ludmila Vaňková, Ludmila Klabačková
Výběr knih vydavatele Šulc - Švarc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Šulc - Švarc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.