Příběh Austrálie, Japonska a Koreje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příběh Austrálie, Japonska a Koreje koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběh Austrálie, Japonska a Koreje koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
108 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběh Austrálie, Japonska a Koreje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
90 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je až neuvěřitelné, že Austrálii, kde lidé žijí od nepaměti, zná naše civilizace teprve 250 let! Od té doby se v ní mnoho událo a změnilo. Japonsko a Korea mají za sebou dlouhou a bohatou historií, v níž leccos mělo dramatický průběh, včetně jejich vzájemných vztahů. Navíc už po desítky let…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příběh Austrálie, Japonska a Koreje je 95 Kč

Výběr knih autora Dana Trávníčková

Zobrazit všechny knihy autora Dana Trávníčková
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.