Příběh věrné kočky a další veselé i dojemné příběhy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Příběh věrné kočky a další veselé i dojemné příběhy aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Jaroslava Hofmanová je autorkou šesti knih a pracuje jako řečník v pohřební službě. Především je povídkářka, která publikuje svoje příběhy v několika časopisech a též internetových portálech a kniha Příběh věrné kočky je soubor povídek o zvířátkách, z nichž některé příběhy byly zveřejněny na…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jaroslava Hofmanová

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslava Hofmanová
Výběr knih vydavatele EPIKA

Zobrazit všechny knihy vydavatele EPIKA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.