Příběh zmrda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Příběh zmrda aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Příběh zmrda, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Publikace: Příběh zmrda - Pan Káč. Píšou se divoká 90. léta. V nich vyrůstá Pavel. Patnáctiletý kluk, který podléhá honbě za penězi a falešnými ideály. V cestě za penězi se ocitne na ulici,kde se živí drobnými krádežemi, ale i kuplířstvím a stále více zapadá do podsvětí. Obstojí mezi veksláky,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Pan Káč

Zobrazit všechny knihy autora Pan Káč
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.