Príbehy pamiatok a obrazov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Príbehy pamiatok a obrazov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
414 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Príbehy pamiatok a obrazov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Príbehy pamiatok a obrazov; Autor: Halászová Ingrid, Megyeši Peter; Zborník vznikol pri príležitosti významného životného jubilea Ing. arch. Ivana Gojdiča, dlhoročného člena Katedry dejín a teórie umenia. Profilácia jubilanta na pamiatkovú starostlivosť, a najmä na praktické aspekty…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Príbehy pamiatok a obrazov je 452 Kč

Výběr knih autorů Ingrid Halászová , Megyeši Peter

Zobrazit všechny knihy autora Ingrid Halászová, Megyeši Peter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.