Príbehy pre chlapcov, ktorí sa neboja byť výnimoční

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Príbehy pre chlapcov, ktorí sa neboja byť výnimoční koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Príbehy pre chlapcov, ktorí sa neboja byť výnimoční koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
353 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Príbehy pre chlapcov, ktorí sa neboja byť výnimoční koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
395 Kč
Není skladem

Krátký popis
Táto knižka sa bude hodiť všetkým chlapcom, ktorí sú alebo by chceli byť nejakým spôsobom výnimoční. Nájdete v nej totiž stovku medailónov chlapcov a mužov, ktorí práve takí sú… Nečakajte ale príbehy žiadnych akčných hrdinov zachraňujúcich ľudstvo, ani miláčikov osudu, ktorým sudičky nadelili…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Príbehy pre chlapcov, ktorí sa neboja byť výnimoční je 365 Kč

Výběr knih autora Ben Brooks

Zobrazit všechny knihy autora Ben Brooks
Výběr knih vydavatele Ella & Max

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ella & Max
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.