Príbehy zo stola

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Príbehy zo stola aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Príbehy zo stola, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
To nevymyslíš! Skutočné príbehy klientov počas terapií, ktoré svojou autenticitou obohatia každého čitateľa. Úsmevné i poučné príbehy z reálneho života na odľahčenie dňa od každodenných starostí... Nechajte sa nimi uniesť...

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Krajčo Dan

Zobrazit všechny knihy autora Krajčo Dan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.