Price Action

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 141 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Price Action koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 141 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Price Action koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Získáte praktické příklady reálných obchodů, žádné pochybné teorie. Co říká autor knihy Ludvík Turek? „V knize ukazuji své oblíbené nastavení obchodů, od prvotní analýzy, myšlenkového toku a rozhodování o vstupu, výstupu a řízení peněz. Uvidíte trady i s výpisy z obchodních účtů! Na burze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Price Action je 1 170 Kč

Výběr knih autora Ludvík Turek

Zobrazit všechny knihy autora Ludvík Turek
Výběr knih vydavatele Czechwealth

Zobrazit všechny knihy vydavatele Czechwealth
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.