Primal Mirror

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Primal Mirror koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Primal Mirror koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
New York Times bestselling author Nalini Singh takes us into a family dark with shadowy secrets, as the world of the Psy hangs on the edge of a final catastrophic collapse…Daughter of two ruthless high-gradient telepaths, Auden Scott is not the child her Psy parents wanted or expected, even…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Nalini Singhová

Zobrazit všechny knihy autora Nalini Singhová
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.