Případ čtyř mužů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 235 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Případ čtyř mužů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Případ čtyř mužů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Není skladem

Případ čtyř mužů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
235 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Případ čtyř mužů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis

Ve chvíli, kdy Michala Kameníka a jeho partnerku Kamilu Vernerovou pozve Michalův bývalý pacient Arnošt Miler na rekreační pobyt do své vily na Dračím ostrově, netuší ani jeden z nich, k jak dramatickým událostem zde dojde. Ve vile současně pobývá i Milerův obchodní partner Karel Richter s…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Případ čtyř mužů je 273 Kč

Výběr knih autora Václav Gruber

Zobrazit všechny knihy autora Václav Gruber
Výběr knih vydavatele Moba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.