Přišly děti z Ukrajiny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přišly děti z Ukrajiny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přišly děti z Ukrajiny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přišly děti z Ukrajiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Není skladem

Přišly děti z Ukrajiny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Přišly děti z Ukrajiny - Král Robin. Pojďme si říct pár základních ukrajinských slůvek, aby se naše děti ve školkách a školách domluvily. Půvabná báseň Robina Krále reagující na současnou situaci a vyzývající k vzájemnému porozumění proběhla s velkým úspěchem internetem, proto ji…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přišly děti z Ukrajiny je 85 Kč

Výběr knih autora Robin Král

Zobrazit všechny knihy autora Robin Král
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.