Přistoupili, prosím

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přistoupili, prosím koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přistoupili, prosím koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
226 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přistoupili, prosím koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přistoupili, prosím koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Mladá učitelka potkává první den cestou do práce muže. A právě ve vlaku prožije s charismatickým otcem od rodiny podstatnou část vášnivého vztahu. Se svým nadhledem nás přivádí jak do světa středoškoláků, tak do hlubin své duše, ve které se potýká s novou životní rolí. Dánská autorka Tine Hoeg …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přistoupili, prosím je 231 Kč

Výběr knih vydavatele Fra

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fra
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.