Přítel, který odpouští

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 260 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přítel, který odpouští koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Mluvíte někdy dřív, než myslíte? Kazíte někdy něco?Stává se, že zklamete své kamarády?Petr takový byl – všechno kazil znovu a znovu a znovu.Kdo by se s někým, jako je on, chtěl kamarádit?!Jeden velmi výjimečný muž ano, jak Petr zjistil jednoho rána na břehu jezera.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Dan Dewitt

Zobrazit všechny knihy autora Dan Dewitt
Výběr knih vydavatele Návrat domů

Zobrazit všechny knihy vydavatele Návrat domů
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.