Příteli...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 117 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příteli... koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
117 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příteli... koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příteli... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dárkové knihy >Helen Exley pojednávají o nejvýznamnějších lidských vztazích: o poutech mezi rodinami, mezi přáteli a o našich osobních hodnotách. Žádnými výdaji nelze nahradit fakt, že každá kniha dostává svůj smysl teprve jako dárek, který můžeme stvořit: je dobré ho darovat i obdržet.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příteli... je 120 Kč

Výběr knih autora Helen Exley

Zobrazit všechny knihy autora Helen Exley
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.