Professional Patisserie: For Levels 2, 3 and Professional Chefs

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Professional Patisserie: For Levels 2, 3 and Professional Chefs koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Invest in the future with this resource which covers all the knowledge needed to master the specific skills required to excel at Levels 2 and 3 and beyond into a career as a pastry chef.

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Chris Barker, Neil Rippington, Mick Burke
Výběr knih vydavatele Hachette Learning

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hachette Learning
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.