Project 2 Učebnice (4th Upgraded edition)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Project 2 Učebnice (4th Upgraded edition) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Vylepšená učebnicová řada pro výuku od 5. do 9. třídy ZŠ osvědčená metodika v novém a ještě přehlednějším, moderním formátu Global skills – s důrazem na komunikaci a spolupráci gramatické animace – atraktivní a jasné představení gramatických jevů, ke kterým se může žák vracet aktualizované…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Tom Hutchinson

Zobrazit všechny knihy autora Tom Hutchinson
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.