Project Explore 4 Student´s book (CZEch Edition)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Project Explore 4 Student´s book (CZEch Edition) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
425 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Explore Series je ucelená 9dílná série pro základní vzdělávání. Prepare students to use English in the real world with a range of topics, texts and tasks. Meet the needs of every student with material which works in mixed ability classrooms and supports every student. Spark curiosity with…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Project Explore 4 Student´s book (CZEch Edition) je 425 Kč

Výběr knih autorů Paul Shipton , Kelly Paul

Zobrazit všechny knihy autora Paul Shipton, Kelly Paul
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.