Project X Origins: Pink Book Band, Oxford Level 1+: My Home: In the Home

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 141 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Project X Origins: Pink Book Band, Oxford Level 1+: My Home: In the Home koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
141 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
In this non-fiction book, In the Home, we follow Tiger as he explores all the rooms in a house and the activities you can do in each room. This book is part of Project X Origins, a ground-breaking guided reading programme for the whole school.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Alex Lane

Zobrazit všechny knihy autora Alex Lane
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.