Promise Me Not

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Promise Me Not koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Promise Me Not koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Promise Me Not koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Promise Me Not koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
If you loved Say You Swear, you need Promise Me Not. The angsty new romance that will have you swooning and crying late into the night.,If you loved Say You Swear, you need Promise Me Not. The angsty new romance that will have you swooning and crying late into the night.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Promise Me Not je 245 Kč

Výběr knih autora Meagan Brandy

Zobrazit všechny knihy autora Meagan Brandy
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.