Proof of Life

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 525 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Proof of Life koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
620 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Proof of Life koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
525 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Proof of Life koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
515 Kč
Není skladem

Krátký popis
The mission was simple: prove his friend was dead. A gripping, globe-trotting espionage thriller from critically acclaimed, prize-winning author R. J. Ellory.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Roger Jon Ellory

Zobrazit všechny knihy autora Roger Jon Ellory
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.