Propedeutika a vyšetřovací metody vnitřních nemocí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 383 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Propedeutika a vyšetřovací metody vnitřních nemocí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Propedeutika a vyšetřovací metody vnitřních nemocí koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Propedeutika a vyšetřovací metody vnitřních nemocí koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Propedeutika a vyšetřovací metody vnitřních nemocí koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Propedeutika a vyšetřovací metody vnitřních nemocí koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Není skladem

Propedeutika a vyšetřovací metody vnitřních nemocí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
429 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Druhé, přepracované a doplněné vydání této úspěšné učebnice navazuje na vydání první. Autoři sbírali cenné připomínky k předchozímu vydání zejména od studentů při výuce, a tak vznikla tato nová verze publikace. Kniha obsahuje některé moderní postupy, které se objevily v době od prvního vydání,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Propedeutika a vyšetřovací metody vnitřních nemocí je 406 Kč

Výběr knih autora Jindřich Špinar

Zobrazit všechny knihy autora Jindřich Špinar
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.