Prostší motivy (z bejsmentu)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 123 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prostší motivy (z bejsmentu) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prostší motivy (z bejsmentu) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prostší motivy (z bejsmentu) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prostší motivy (z bejsmentu) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
110 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Prostší motivy (z bejsmentu); Autor: Šofar Jakub; Svazek obsahuje básně a texty současného českého autora středního věku, které vznikaly v letech 1982-2006 a některé z nich byly publikovány časopisecky (Tvar, Intelektuál). Šofarův soubor můžeme označit jako literární koláž, v níž se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prostší motivy (z bejsmentu) je 124 Kč

Výběr knih autora Jakub Šofar

Zobrazit všechny knihy autora Jakub Šofar
Výběr knih vydavatele Protis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Protis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.