Průvodce lesy jižních Čech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 80 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Průvodce lesy jižních Čech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průvodce lesy jižních Čech koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průvodce lesy jižních Čech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
69 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha je regionální publikací širšího významu. Nejvýznamnější jihočeské lesní lokality mohou zajímat nejen obyvatele kraje, ale i návštěvníky z jiných oblastí, pro které jsou jižní Čechy přitažlivé zachovalým přírodním prostředím, přírodními krásami i řadou památek přírodovědného i historického…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Průvodce lesy jižních Čech je 79 Kč

Výběr knih autora Jan Jiráček

Zobrazit všechny knihy autora Jan Jiráček
Výběr knih vydavatele Kopp

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kopp
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.