Průzračné věci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Průzračné věci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průzračné věci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průzračné věci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průzračné věci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Průzračné věci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průzračné věci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem

Průzračné věci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis

„Vladimir Nabokov, který celý život stavěl Tádž Mahal, se ve svých třiasedmdesáti letech rozhodl – pro své vlastní pobavení i pro naše potěšení – postavit jeho malou maketu.“ Těmito slovy přivítala v roce 1972 recenze v The New York Times Book Review vydání Nabokovovy elegantní novely…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Průzračné věci je 262 Kč

Výběr knih autora Vladimir Nabokov

Zobrazit všechny knihy autora Vladimir Nabokov
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.