Prvních 1000 followerů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prvních 1000 followerů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prvních 1000 followerů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prvních 1000 followerů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Prvních 1000 followerů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Prvních 1000 followerů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Není skladem

Prvních 1000 followerů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Prvních 1000 followerů - Pocha Mark E.. IG: Mark E. Pocha | TT: zivot_spisovatela | 2020 TikTok objevil v roce 2020 a za čtyři měsíce získal 50 000 sledujících. (@zivot_spisovatela). Je známý jako „TikTokTrenér“, protože pomáhá malým TikTokerům, aby se neustále zlepšovali. Proto…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prvních 1000 followerů je 86 Kč

Výběr knih autora Mark E. Pocha

Zobrazit všechny knihy autora Mark E. Pocha
Výběr knih vydavatele Carcosa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Carcosa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.