Psaní pro 3. ročník 2. díl ("z" s kličkou)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 25 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Psaní pro 3. ročník 2. díl ("z" s kličkou) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
25 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Soubor dvou sešitů písanek pro nácvik psaní vázaným písmem svariantou písmena„z“ skličkou. Psaní jako vyučující předmět ve 3.ročníku končí. Techniku psaní mají žáci vtomto období již osvojenou. Druhý díl je zaměřen na užití písma.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Radka Wildová

Zobrazit všechny knihy autora Radka Wildová
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.