Pstruh je nehybný

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 304 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pstruh je nehybný koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pstruh je nehybný koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pstruh je nehybný koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pstruh je nehybný koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem

Krátký popis

Kniha haiku šumavského básníka a tuláka s ilustracemi Jana Chaloupka. Autor zachycuje přítomné okamžiky čistým pohledem, který nic nesoudí, jen se snaží porozumět. Dívá se raději jinam, než kam se upírá pozornost davu. Rozsáhlou sbírkou básní prostupuje souznění s přírodou a krása…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pstruh je nehybný je 327 Kč

Výběr knih autora Roman Szpuk

Zobrazit všechny knihy autora Roman Szpuk
Výběr knih vydavatele Nakladatelství 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.