Psychoanalýza všednosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 222 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Psychoanalýza všednosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Psychoanalýza všednosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Není skladem

Psychoanalýza všednosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psychoanalýza všednosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psychoanalýza všednosti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autorova pátá kniha esejů. Freudiánská pitva všednosti, v níž se analýze podrobí otevřená lednice, kopací míč, kaluž, sníh, nafukovací člun, vlas v jídle či samolepky v metru. Autor si pokládá zásadní otázky jako: Proč jsou gayové pohlední? Proč si vlastně žena pořizuje muže? Proč jsou dnešní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Psychoanalýza všednosti je 232 Kč

Výběr knih autora Jan Stern

Zobrazit všechny knihy autora Jan Stern
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.