Psycholog ve zdravotnictví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Psycholog ve zdravotnictví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
126 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Psycholog ve zdravotnictví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
162 Kč
Není skladem

Psycholog ve zdravotnictví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
167 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Psycholog ve zdravotnictví - Kebza Vladimír. Učební text Psycholog ve zdravotnictví je určen posluchačům stejnojmenného kurzu, akreditovaného Ministerstvem zdravotnictví ČR. Úspěšné zakončení tohoto kurzu umožňuje posluchačům jednooborového studia psychologie završit proces získávání…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Psycholog ve zdravotnictví je 151 Kč

Výběr knih autora Vladimír Kebza

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Kebza
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.