Psychoterapeutická praxe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 307 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Psychoterapeutická praxe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Psychoterapeutická praxe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psychoterapeutická praxe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Psychoterapeutická praxe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psychoterapeutická praxe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psychoterapeutická praxe koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Praktická psychoterapie Příspěvky k problému psychoterapie a psychologie přenosu - Základy praktické psychoterapie - Cíle psychoterapie - Medicína a psychoterapie - Terapeutická hodnota odreagování - Praktická použitelnost analýzy snů - Psychologie přenosu

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Psychoterapeutická praxe je 325 Kč

Výběr knih autora Carl Gustav Jung

Zobrazit všechny knihy autora Carl Gustav Jung
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.