Ptáci na naší zahradě - Zážitky, pozorování, ochrana

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ptáci na naší zahradě - Zážitky, pozorování, ochrana koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ptáci na naší zahradě - Zážitky, pozorování, ochrana koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Ptáci na naší zahradě - Zážitky, pozorování, ochrana koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ptáci na naší zahradě - Zážitky, pozorování, ochrana koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ptáci na naší zahradě - Zážitky, pozorování, ochrana koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Není skladem

Ptáci na naší zahradě - Zážitky, pozorování, ochrana koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ptáci na naší zahradě - Zážitky, pozorování, ochrana koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Není skladem

Ptáci na naší zahradě - Zážitky, pozorování, ochrana koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Milovníci ptáků se v této knize dozví spoustu zajímavostí ze světa svých oblíbenců. Čtyři roční období a v každém krátké články o dění v ptačím světě. Kdy ptáci začínají svůj den, čím se v tomto období živí, kde a z jakého materiálu staví hnízda, je zde i několik návrhů na ptačí budku. Víte,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ptáci na naší zahradě - Zážitky, pozorování, ochrana je 214 Kč

Výběr knih autora Daniela Straußová

Zobrazit všechny knihy autora Daniela Straußová
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.