Půlnoc opět přichází

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 287 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Půlnoc opět přichází koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Půlnoc opět přichází koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Není skladem

Půlnoc opět přichází koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
322 Kč
Není skladem

Půlnoc opět přichází koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Půlnoc opět přichází koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Půlnoc opět přichází koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Půlnoc opět přichází koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
311 Kč
Není skladem

Krátký popis
PO NEDÁVNÝCH DĚSIVÝCH UDÁLOSTECH MUSÍ KATE SHUGAKOVÁ VYŘEŠIT NOVÝ PŘÍPAD... ***** Policista Jim Chopin, přezdívaný Vrtulník Jim, stojí před nelehkým úkolem: najít soukromou vyšetřovatelku Kate Shugakovou. Ani ji, ani její poloviční vlčici Obludu už několik měsíců nikdo neviděl. Jim tuší, že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Půlnoc opět přichází je 316 Kč

Výběr knih autora Dana Stabenow

Zobrazit všechny knihy autora Dana Stabenow
Výběr knih vydavatele Mystery Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mystery Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.