Pushback

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 400 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pushback koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
400 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Pushback koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Pushback koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
392 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pushback

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pushback je 405 Kč

Výběr knih autora Selena Rezvani

Zobrazit všechny knihy autora Selena Rezvani
Výběr knih vydavatele John Wiley a Sons Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele John Wiley a Sons Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.