Putování Brambůrka a Javůrka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Putování Brambůrka a Javůrka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování Brambůrka a Javůrka koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování Brambůrka a Javůrka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování Brambůrka a Javůrka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování Brambůrka a Javůrka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Putování Brambůrka a Javůrka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Putování Brambůrka a Javůrka - Glize Tereza. Pan Brambůrek není žádná brambora! Veselé vyprávění o dvou statečných kamarádech. Než pana Brambůrka vytáhly z hlíny rozpustilé myšky, spokojeně si rostl v hlíně a bylo mu tam dobře. Co si teď v tom široširém světě počne? Naštěstí potká…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Putování Brambůrka a Javůrka je 248 Kč

Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.