Radosť evanjelia na Slovensku II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Radosť evanjelia na Slovensku II. aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha nadväzuje na zborník textov, ktorý vyšiel v roku 2015. Titul knihy opäť odkazuje na programový dokument pápeža Františka Evangelii gaudium (Radosť evanjelia). Autori pokračujú v analýze situácie katolíckej cirkvi na Slovensku, pričom domáce pomery dávajú do súvislosti s problémovými…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Karol Moravčík (editor), Jozef Žuffa (editor)
Výběr knih vydavatele Petrus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.