Rapid Phonics Step 2: Monsters of the Deep (Non-fiction)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rapid Phonics Step 2: Monsters of the Deep (Non-fiction) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
203 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Rapid Phonics is a literacy intervention which can be used with groups or individuals.ÂÂ Developed by Dr Marlynne Grant, Educational Psychologist, following extensive research, Rapid Phonics fiction and non-fiction titles are designed for pupils in Year 1 and above, who are having…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Alison Hawes

Zobrazit všechny knihy autora Alison Hawes
Výběr knih vydavatele PEARSON Education Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele PEARSON Education Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.