Read with Oxford: Stage 1: Julia Donaldson's Songbirds: Bob Bug and Other Stories

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 354 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Read with Oxford: Stage 1: Julia Donaldson's Songbirds: Bob Bug and Other Stories koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
With a focus on building phonics skills, this collection includes twelve fun stories with colourful illustrations. It is ideal for children who are taking their first steps in reading.Discover what life is like being small with Bob Bug, find out if Top Cat becomes king of the garden and learn…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Read with Oxford: Stage 1: Julia Donaldson's Songbirds: Bob Bug and Other Stories je 354 Kč

Výběr knih autora Donaldsonová Julia

Zobrazit všechny knihy autora Donaldsonová Julia
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.