Read Write Inc. Fresh Start Readers: Book 1: In the Net! - Pack of 5

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Read Write Inc. Fresh Start Readers: Book 1: In the Net! - Pack of 5 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 306 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The Fresh Start Readers are designed for independent reading after children have finished the Modules. This Reader contains ten short 'Ditty' texts which align with the phonic focus of the Introductory Module. The Ditties cover a variety of topics, from football, to fishing, to the nighttime…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Abbie Rushton

Zobrazit všechny knihy autora Abbie Rushton
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.