Read Write Inc. Fresh Start Readers: Book 13: Posters, Pets and Pasta Problems a Eva and Alex

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 180 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Read Write Inc. Fresh Start Readers: Book 13: Posters, Pets and Pasta Problems a Eva and Alex koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Read Write Inc. Fresh Start Readers: Book 13: Posters, Pets and Pasta Problems a Eva and Alex koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
180 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The Fresh Start Readers are designed for independent reading after students have finished the Modules. This Reader contains two texts which align with the phonic focus of Module 23 and Module 24. In Posters, Pets ..., friends Leon and Harry must learn to live together. In Eva and Alex, two…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Read Write Inc. Fresh Start Readers: Book 13: Posters, Pets and Pasta Problems a Eva and Alex je 208 Kč

Výběr knih autorů Narinder Dhami , Teresa Heapy

Zobrazit všechny knihy autora Narinder Dhami, Teresa Heapy
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.