Read Write Inc. Phonics: Blue Set 6 More Black a White Storybooks (Pack of 10)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 481 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Read Write Inc. Phonics: Blue Set 6 More Black a White Storybooks (Pack of 10) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
481 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
These decodable Black and White More Storybooks for Blue are for teachers to send home to help children practise reading stories they have been learning in school. Each book contains the same story as its corresponding colour More Storybook, but includes detailed and clear guidance for parents.…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.