Read Write Inc. Phonics: The golden egg (Blue Set 6A Storybook 2)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Read Write Inc. Phonics: The golden egg (Blue Set 6A Storybook 2) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
191 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
These new Set 6A (Blue) Storybooks are designed to give children extra practice, and to develop their fluency and vocabulary further before completing the programme.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Alison Hawes

Zobrazit všechny knihy autora Alison Hawes
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.