Readerful: Ox Levels 8-13 Books for Sharing & Independent Library Y3/P4 Pk 126

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 34 134 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Readerful: Ox Levels 8-13 Books for Sharing & Independent Library Y3/P4 Pk 126 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
34 134 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Boost pupils' fluency post-phonics with this diverse class library for Year 3/P4. Model engaging and fluent reading with your whole class using the Books for Sharing, and let pupils build reading miles, vocabulary and knowledge by choosing books from the Independent Library - with texts…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Thomas , Yuna , Sparkes , Farooki , Zolotic , Tormo

Zobrazit všechny knihy autora Thomas, Yuna, Sparkes, Farooki, Zolotic, Tormo
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.