Reading Champion: Letters from Grandpa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 148 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Reading Champion: Letters from Grandpa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
This story is part of Reading Champion, a series carefully linked to book bands to encourage independent reading skills, developed with Dr Sue Bodman and Glen Franklin of UCL Institute of Education (IOE)

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jill Atkins

Zobrazit všechny knihy autora Jill Atkins
Výběr knih vydavatele Hachette Children's Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hachette Children's Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.