Real Life Global Elementary Active Teach

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Real Life Global Elementary Active Teach koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
4 257 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Real Life Global Elementary Active Teach koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
4 442 Kč
Není skladem

Krátký popis
Real Life brings English to life and makes learning enjoyable and achievable through practical tasks and evocative topics. Real Life gives students English to talk about issues that are important to their lives. With a light and colourful look and feel, it is more socially oriented with a focus…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Real Life Global Elementary Active Teach je 4 349 Kč

Výběr knih autorů Julia Starr Keddle , Martyn Hobbs

Zobrazit všechny knihy autora Julia Starr Keddle, Martyn Hobbs
Výběr knih vydavatele PEARSON Education Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele PEARSON Education Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.