Really Good, Actually

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Really Good, Actually koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Really Good, Actually koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Really Good, Actually koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Really Good, Actually koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Really Good, Actually koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
504 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Really Good, Actually koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
The No. 2 SUNDAY TIMES Bestseller An Observer Best Debut of the Year 'Intoxicating ... heralds a really good author to watch' THE TIMES 'Hilarious and profound' DOLLY ALDERTON 'Wildly funny and almost alarmingly relatable' MARIAN KEYES 'Monica Heisey is a genius' NINA STIBBE One of the most…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Really Good, Actually je 308 Kč

Výběr knih autora Monica Heisey

Zobrazit všechny knihy autora Monica Heisey
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.