Rebecca Harding Davis

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Rebecca Harding Davis aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
In the first book-length biography of Rebecca Harding Davis, Sharon Harris traces the extraordinary life of this pioneering realist and recovers her status as one of America's notable women journalists. Harris also examines Rebecca's role as the leading member of the Davis family, a unique and…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele West Virginia University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele West Virginia University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.