Rebecca is Always Right

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Rebecca is Always Right aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Rebecca isn't looking forward to school after a summer full of music and excitement. Throw in a dad who is trying to take over his amateur musical, a mum who keeps reminding her that it's a big exam year, and an English teacher who has decided to become a novelist, and it's another eventful…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Anna Carey

Zobrazit všechny knihy autora Anna Carey
Výběr knih vydavatele O'Brien Press Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele O'Brien Press Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.