Recept na miliónový brand bez mindráků!

Knihu lze zakoupit v 5 e-shopech od 255 Kč...

Knizniklub.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobre-knihy.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihy.ABZ.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Martinus.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihy-dobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (dodání do 1 dne)

Krátký popis
Mnoho lidí zná ranní vstávání do práce, někdy ještě za tmy. Nervozita proudí ve vzduchu a kruhy pod očima se každým dnem zvětšují. Cesta do práce také není procházkou růžovou zahradou. Zpožděné autobusy, chlad, zácpy a troubící auta. V práci se vše vystupňuje nepříjemným šéfem nebo kolegy. Lidé tak přicházejí domů zničení, unavení a znechucení. Co udělají? Sednou si před televizi a začnou koukat relace a seriály, které jim do života nepřinesou nic nového. I takto může vypadat každodenní rituál zaměstnaných lidí. Vybočit ze zajetých kolejí je opravdu velmi náročné. Vyžaduje to odvahu a zejména přesvědčení, že život může být takový, jaký si ho uděláme my. Proč bychom si měli ukrajovat z něčeho, z čeho nemusíme ?! Věřím, že se mezi vámi najdou lidé, kteří chtějí změnit svůj život k lepšímu, začít cestovat, usmívat se a být sami sobě pány. Tato kniha je jakýmsi pomocníkem k tomu, aby jste toho dosáhli. Kniha Recept na milionový brand bez mindráků! Vám rozšíří obzory v oblasti budování své vlastní značky a online byznysu. Připravil jsem si pro Vás publikaci postavenou na mém skutečném příběhu a zkušenostech, které jsem za svůj život nasbíral. Tato kniha bude Vaší biblí a bude Vás provázet při každém kroku budování své vlastní značky. Jde o kvalitní sbírku rad a ponaučení, která Vám kompletně změní pohled na budování brandu a na byznys jako takový. Jde v pořadí o druhou publikaci autora Petra Dubaje, který se věnuje již 8 let online podnikání. Vytvořil pro lidi kurzy, ve kterých učí, jak úspěšně obchodovat na eBay (www.eBayExpert.sk) nebo jak si vytvořit úspěšnou a profitující značku (www.DiamondBrand.sk). Co se v knize dozvíte? Publikace sestává z několika kapitol, z nichž každá nabízí exkluzivní know-how v oblasti budování své značky. Účelem knihy je změnit Váš život a byznys k lepšímu a naučit Vás, jak si vybudovat svůj milionový brand, a to i bez zkušeností a milionů na účtu. - Jak vybudovat svůj brand bez milionů? Naučím Vás, jak si vybudovat svůj milionový brand vedle práce či škole, bez milionů na účtu a bez čtyř vysokoškolských titulů. K tomu, abyste se stali úspěšnými podnikateli žádné diplomy potřebovat nebudete. - Jak vydělávat až 30 000 eur ze své značky? Ukážu vám, jak si vytvořit pasivní příjem až 30 000 eur měsíčně, a to vše díky své značce. Kniha představuje návod na život, ve kterém pérování od šéfa a 500-Eurová výplata nehrají žádnou roli. - Tajné milionové know-how Ukážeme si případové studie, tajné tipy, triky a know-how značek, které dnes vytvářejí miliardové obraty v eurech. Vysvětlíme si, proč jsou dnes tam, kde jsou, a co jim dopomohlo k tomu, aby byly naloženy v nádivce jako nugát. - Jak funguje byznys s Asií? V knize se dozvíte i to, jak dnes funguje byznys a obchod s Asií. Zjistíte, jak jednoduché je si dát vyrobit zboží pod svou značkou, vydělávat díky internetu a vytvořit hodnotu, která zde zůstane ještě dlouho po Vás.
Výběr knih autora Peter Dubaj

Naše tipy


Poprvé vychází další z Tolkienových příběhů. Húrinovy děti jsou tragickou pověstí o prokletí a zkáze rodu velkého lidského bojovníka z konce prvního věku Středozemě. Po Hobitovi a Pánu prstenů jsou třetím Tolkienovým příběhem z fantastické Středozemě. Autor knihu za svého života pouze rozepsal, pracovat na ní začal dokonce už v pětadvaceti letech. Z Tolkienových poznámek sestavil Húrinovy děti do finální podoby jeho syn Christopher, který je držitelem autorských práv na odkaz slavného spisovatele. Christopher Tolkien je na otcovu tvorbu známý odborník. Už v roce 1977 sestavil z fragmentů knihu Silmarillion, sám publikoval množství tolkienovské sekundární literatury a zejména map souvisejících s jeho ságami. Práce na Húrinových dětech mu ovšem trvala celých třicet let. Příběh, považovaný za nejtragičtější z celé Tolkienovy mytologie, byl inspirován severskou ságou o Sigurdovi drakobijci a pověstí O Kullervovi z finské Kalevaly. Odehrává se ke konci bájného prvního věku historie světa, kdy elfové podporovaní částí lidí již prohrávají svou dlouhou válku se zlomocným pánem Středozemě Morgothem, kdysi jedním z mocných duchů, kteří se podíleli na utváření světa, který však z pýchy a touhy po moci propadl zlu. V poslední velké bitvě, v níž padlo několik elfských a lidských království, byl statečný lidský náčelník Húrin zajat Morgothem. Protože se před ním odmítl pokořit, Morgoth vynesl nad jeho rodinou kletbu: „Na všechny, které miluješ, má myšlenka dolehne jako mrak Sudby a přivede je do tmy a zoufalství. Kamkoli půjdou, vyvstane zlo. Kdykoli promluví, jejich slova poskytnou špatnou radu. Cokoli učiní, obrátí se proti nim. Zemřou bez naděje, proklínajíce život i smrt.“ Děj knihy líčí dlouhý zápas Húrinova syna Túrina s prokletím. Túrin se stane velkým bojovníkem proti Morgothovým přisluhovačům, omylem však zabije nejlepšího přítele a pak svou radou způsobí zkázu jedné elfské říše. Zdrcen se pokusí začít znovu jinde a pod jiným jménem. Zdá se, že konečně unikl, a dokonce se šťastně ožení. Potom však do země vstoupí Morgothův nejnebezpečnější sluha, drak Glaurung. Túrin se s ním utká a zabije ho. V okamžiku triumfu se však dozvídá, že nejtěžšího zločinu se dopustil proti své sestře, kterou neznal. Morgothova kletba se naplní a příběh Húrinových dětí končí. Originální anglické i toto české vydání knihy ilustroval Alan Lee, jeden z nejoblíbenějších malířů tolkienovské literatury, jenž za uměleckou práci na části filmové trilogie Pán prstenů Návrat krále získal v roce 2004 Oscara.