Reef

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 451 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Reef koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Edith Wharton's subtle variation on the theme of the eternal triangle features Anna Leath, a rich American widow living in France; and the first love of Anna's youth, George Darrow, who has come back into her life. Hoping to be reunited with George, Anna finds the path of love does not run…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Edith Wharton

Zobrazit všechny knihy autora Edith Wharton
Výběr knih vydavatele Everyman

Zobrazit všechny knihy vydavatele Everyman
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.